23 Eylül 2013 Pazartesi

0
Arsız Bela – Sıra kefende yar Sözü

Arsız Bela:
Sonum olacak bugün ölüm olacak gibi
Bu canımı azrail alacak gibi
Hesabın günü yakındır bilirim
Tek bir mermi yeter ölümü isterim
Davet etmiş beni bekliyormuş
Evleniyormuş mutlu olurmuş
Ben giderim bu adaleti bozarım
En mutlu gününde kafana sıkarım
Tekrar baştan anlatim olayı
Düğünmüş bırak cenaze alayı
Beni severdi bu kahpe bir zamanlar
Sorun neden silinmiş hatıralar
Durun şimdi yada ben anlatayim
Çektiğim acıları ve de kalanları
Zoruma gidiyor usta dayanamıyorum
Düşününce Beni paraya sattığını
İlk görüşte ben aşkına kandım
Deli gibi sevdim ve canımı adadım
Seviyor sandım ona aldandım
Sen nasıl insansın anlamadım
Allahın aşkını bunu niye yaptın
Mutlu o günleri parayamı sattın
Ah benim canım gül bakışlım
Yüzüne tükürsem de anlamazsın
İki çocuk isterdik hep seninle
Küçük bir evimiz yeter dedik be
Sen sadık kalamadın bu sözlere
Canımı yakıp gidiyon lan ellere
Sana son şarkım dinle dinleme
Ölüm kokusu var ikimize bu gece
Beraber ölecektik sözümüz var
Gelinliği çıkar Sıra Kefende Yar
Serzenish:
Çocukca bir hevesti öyle mahsum kıyalara vurdum lan mutlumusun
Gülüp eğlensen çok huzurlusun
Duman içinde yazarım çok sustum
Sen dedin bana hemen unutursun
Sabah selaları adında bulsun
Kalbim bu gece seninle dursun
Ben değil sen beni unutmuşsun
Zaten bu sana yakışırdı gülüm
Duam değil bedduam olsun ölüm
Şimdi diyorlar neden bu isyan
Anlatamadım ki Çok sevdim lan
Sürgün gibi yaşadım senelerce
Adını zikrettim ve gecelerce
Her saniyemde cümlelerimde
Buram buram ölüm kokuyor bu gece
Korkularım seninle sona eriyor
Azrail kapıdan bana gülüyor
Ben cebelleşirken acılarımla
Kahpenin biride gülüp eğleniyor
Ben korkardım evet yapamazdım
Ölüm gelirse senden kopardım
Şimdi ikimiz için bende gülerim
Hazır ol yarim Son gecendesin
Allahım affet sen görüyorsun
Çarem kalmadı Sonum ölüm olsun
Ben dedim ona bırakıp gitme beni
Üçlüyü vurdum silahta mermi
Hangimiz isterdi böyle olsun
Sana kıyamazdım katilin oldum
Ama üzülmüyorum ki yanımdasın
Ellerimi tutta canım yanmasın

0 yorum: