13 Eylül 2013 Cuma

0
Arsız Bela & Serzenish & Efecan Mutluluk Sende Kimsin Şarkı Sözü


Serzenish
Belki Kızacaksın Ama Yine Geldim Hafif Dumanlı Mosmor Gözlerim
Katlediyor Beni Hain Geceler Kendini Avutma Sevmez Dediler
Beni Hiç Kimseler Anlamıyor Ki Sensizlik Canım Öyle Bir Zor Ki
Yaşanmıyor Buralarda Gülüm Gel Kahretsin Önümüze Koyma Engel
Yıkılası Gururun Bizi Mahvetti Yokluğun Her Gece Beni Katletti
Bu Rapte Ben Kendimi Kaybettim Vurdum Cigaraya Seni Defnetti
Bazen Diyorum Ki Kend Kendime Keşke Onu Hiç Tanımasaydım
Ama Olmuyor işte Canım Can Bu Dayanmıyor Acılara Vakti Doldu
Şimdi Hikayenin Sonuna Geldim Mutlusundur Huzurlusundur
Bana Gerek Yok Artık Güzelim Sen Çoktan Aşkını Bulmuşsundur
Bozuk Bir Para Gibi Harcadın Lan Terk Ettin Beni Mahvettin
Atın Zindanlara Zincire Vurun Onun Canı Yanmasın Durun, Durun
Bana Yaptıkların Yetmedimi Lan Daha Ne istiyorsun Söyle Bu Candan
Kahpeliğine Son Verdim O Anda Bitecek Yüreğim Bunada Katlan
Bana Bir Söz Verdin iyi Hatırla Bi Bizi, Bir Kış Ayırabilen Ölüm Olsun
Ne Yapsamda Senden Kopamazdım Hadi Gözün Aydın Ölümüm Oldun
Arsız Bela
Gözün Aydın Benim Gülüm Solmuş Taze Fidanım Dünyam Durmuş
Söyleyin O Yare Aramasın Ben, Aramasın Lan Kanlı Bileklerim Ölüm
Yer Hadi Ama Mutluluk Sende Kimsin Ben Öldüm Yarimi Mutlu Edesin
Demeyin Yarime Senin için Öldü En Büyük Derdi Seninle Gördü
Vur Vur Yüreğime Kanasın Bu Gece Hep Çile Doluyum Gelmeyin Üstüme
Ufkum Karanlık Güneş Doğmaz Acılan Yaralar Bir Daha Kapanmaz
Söz Vermiştin Hatırlıyon Mu Sende Benim Gibi Ağlıyon Mu
Boşver Ağlama Derdini Çekerim Kaderimse Bu Benim Onada Gülerim
Kelepçe Vursunlar Kollarıma Gidipte Bir Delilik Yapabilirim
Beş Yılın Hasreti içimde Büyüyor Ben Yarime O Günde Kıyabilirim
Dayanamam Başkası ile Görürsem Anam Sen Üzülme Onu Sevdim Ben
Deliye Evet Deliye Döndüm Ben Bitirin Bu Hasreti Öldüm Ben
Sen Başlattın Bu Ateşi Söndür Ya Gel Gülüm Yada Beni Öldür
İşkencelerinle Yaşatma Beni Tak Boğazıma ipi Vede Vur Tekmeyi
Başka Bir Çarem Yok Vede Olamaz Düşünüyorum Ben Böyle Yaşanmaz
Ayaklarımın Üstüne Basamıyorum Ki Düşerim Kalırım Böyle Son Olmaz
Efecan
Beni Defnedin Beni Kefenleyin Öldüğümü Sakın Anama Söylemeyin
O Bilmesin Lan Öldüğümü, SarkiSozlerim.Org O Bilmesin Lan Göçtüğümü
Duymasın Sakın Benim Annem Duymasın O Benim Canım Sevdiğim
Duymasın Sevmeyen Sevdiğim Duymasın O Benim Herşeyim
Elim Tutmuyor Bu Sözleri Yazmaya Belki Son Mektubumdur Ona
Ya Rabbim Beni Affet Acı Sen Ne Olur Aciz Kuluna
Yeter Be, Yeter, Yeter, Yeter, Yeter Büyüklerim Hep Derdi Sabret
Bu Sabrın Sonundamı Güzel Amed Benim Gördüğüm Herşey Felaket
Benim Bu Saf Kalbim Varya Dostum Doğduğumdan Beri Delikti
İçine Düşen Her Kız Dibime Girdi Benim Suçum Değil Onlara Zevkti
Gözlerim Gözlerine Gösterdi Beklediğim O Yol Gözlenir Di
Beni Bana Yönelten Gözlerindi Bugün Ağladım Yalan Değil Ki
Sana Görede Yalan Değil, Ki Sana Görede Sorun Değil
Biliyorum Ki Hiç Dinlemezsin Sevenim Dersin O Gitti Bitti
Mahşer Yerinde Büyük SarkiSozlerim.Org Şarkı Sözleri Hesap Var
Rabbim Sana Soracak Sorular Senin Olsun Canım Mutluluklar

0 yorum: