5 Ağustos 2012 Pazar

0
Efecan Duy Sesimi Sözleri



bir cocukluk anısıydı hersey sen bana canım derdin ben ise sana hayatım el ele tutusmayı bilmezdik hep göz göze gelirdik ama suan tek bir gercek var bildiğim gözlere geldik sevgilim !!! lakin simdi gözlere inat haykırıyorum ne olusun duy sesimi !! Aşığınım duy sesimi..ben özledim ey sevgili gecen günler acı verdi bırakma sen beni.. neolur sevgili Duy şimdi sesimi kapat bırakıp gitmek oldumu serseri ellere inat hani sevecektin hani her dayim rep cekecektik aşına isyan ya sen gel bana yada ben sana özledim sevgilim sensiz neyleyim bilmiyorumki hangi yerdeyim kan gibi oldu benim bu gözlerim sen beni sevmesen bile ben seni özledim deli oldum ben yanımda yoksun aşkım bedenim sensiz yoksun azrail canımı tek tek oysun mezar taşımda ismin olsun yüreğim gücedi gitti yoktan ellini cektin sen o omuzumdan silemedim seni hic hayatımdan bıkmadım senin deli aklından öpemedim yanağını ben korkumdan sıınıfta kaldım ben korkumdan Aşığınım duy sesimi..ben özledim ey sevgili gecen günler acı verdi bırakma sen beni.. neolur sevgili kursun yarası gibi acıttı sözlerin beni bırakıpta nerelere gittin seviyorum bitanem biliyorum bitanem kimseyi sevmedin yanlız bana kalbini verdin eski günlerimiz geri gelin haydi sen beni severken öleyim barri istersen verirrim sana cenettimi yeterki sen bana dön gülüm geri dön gel haydi gör senii seven genci neolursun boş bırakma ellimi adımı sayıklarım rüyalarımda beklerim ben seni her anında keşke sende olsan simdi yanımda ağlasam yine hıckırıklarla kaderimiz ölmüs limitimiz olmus bil bak yine rep in di kopmus alın yazımsın silinemez o lanet büyüğü bedene işlemis özledim aşkım yine deli gibi duy bak sesimi gel haydi sevgili Aşığınım duy sesimi..ben özledim ey sevgili gecen günler acı verdi bırakma sen beni. neolu sevgili efecan güneydoğu familya

0 yorum: