12 Haziran 2013 Çarşamba

0
D-Fresh Anlamı Yok Sözleri

D-Fresh Anlamı Yok Şarkı Sözleri

Öyle bi geçer zaman yalan dolan odan bu kalbe zarar
Ama olmadı yar, seninle buraya kadar
Demek bu yolun sonuda ölüme bakar
O kadar sevdim seni sonu bu olan bu kadar
Buralarda sensiz ol yaşayamam
Yapamam bu yolumu kuramam
Ne olur bırakma beni benimle kal
Yandı gönül bu sonum ise ölüm
Bi çözüm yok son dediğim bu sözün sonu yok

Ama isyan çok benim derdime derman yok
Buda son ama karar senin istesen giderim
Bir daha gelmem silerim seni ben
Elveda diyemem bir daha sevemem seni ben

Bak gör neler oluyor bana
Şu düzensiz hayatında sonu yok
Bak gör neler oluyor sana
Bu düzensiz hayatının anlamı yok
               x5
d-fresh anlamı yok, d-fresh anlamı yok sözleri, d-fresh anlamı yok şarkı sözü, d-fresh şarkı sözü, d-fresh sözleri,

0 yorum: