6 Ocak 2013 Pazar

0
Yetenek Sizsiniz Abdullah 2. Tur Kal Benim İçin 06 Ocak 2013

Yetenek sizsinizde doğal adam Abdullah pazarda satış yapıyor.2 Turda İbrahim Tatlıses'in Kal Benim İçin şarkısını seslendirdi ve bunu öyle doğal yaptı ki inanılmazdı, kendisine 1. turda hayır diyen Hülya Avşar'ı mest etti övgü yağmuruna tuttu.Sergen ben herkese hayır diyorum sana nasıl evet demiş diyede ekledi.Hülya Avşar yarışmacıyı çok beğendi ve bir dizide oynarsam söz veriyorum sende rol alacaksın dedi.Abdullah oylama sonucu % 80 oy aldı bakalım neler olacak. 06.01.2013

Google search : yetenek sizsiniz türkiye abdullah,yetenek sizsiniz türkiye abdullah ibrahim tatlıses,yetenek sizsiniz türkiye abdullah kal benim için,yetenek sizsiniz türkiye abdullah ayrılıktan yana,yetenek sizsiniz türkiye abdullah şarkı sözleri,yetenek sizsiniz türkiye abdullah dinle,

0 yorum: