6 Ocak 2013 Pazar

0
Kuşum Aydın Sevdiğimi Aldım Hahahay Roman Sözleri

Kuşum Aydın Sevdiğimi Aldım Hahahay Roman Havası Şarkı Sözü

Güzellerin içinde sevdiğim odur
Kalbim onun için tak tak vurur
Güzellerin içinde sevdiğim odur
Kalbim onun için tak tak vurur
Aman nazar değmesin belli mi olur
Düşmanlarım çatlıyor hepsi gudurur
Aman nazar değmesin.
efecanfan.blogspot.com
Düşmanlarım çatlıyor hepsi gudurur
Aman nazar değmesin.
Sevdiğimi aldım hahahay
Dediğimi yaptım hahahay
Düşmanlara nisbet hahahay
Yarimi sardım hahahay
Çatlayın bakalım çat çat çat
Patlayın bakalım pat pat pat
                  x2
 Buradan sonra baştan başlıyor


Google search : kuşum aydın sevdiğimi aldım hahahay,kuşum aydın sevdiğimi aldım hahahay sözleri,kuşum aydın sevdiğimi aldım hahahay şarkı sözü,kuşum aydın sevdiğimi aldım hahahayt sözleri,kuşum aydın sevdiğimi aldım hahahayt şarkı sözü,

                 

0 yorum: