11 Ocak 2013 Cuma

0
Deniz Yıldızı Vedalar Vedalar Bitsin Elvdalar Şarkı Sözü

Deniz Yıldız'ın başarılı oyuncusu Can'dan süper bir parça sizlerle olacak kulaklarınıza inanamayacaksınız.

Melih Gürgün Vedalar Vedalar Bitsin Elvedalar Sözleri ;


Sana kaç mevsimdir hasretim
Kaç mevsim daha yolunu bekledim
Sana kaç desemde bu sevdadan
Beni dinleme yanar ellerim
Bende bu kader varken bende bu simsiyah
Nasılda ağlamasın yüregim bulutlarla
Vedalar vedalar bitsin elvedalar
Yüzünde ellerin ellerinin izi var
Gözünde hasretin hasretinin resmi var
Bu saatten sonra ağlasam kaç yazar

Sana kaç mevsimdir hasretim
Kaç mevsim daha yolunu bekledim
Sana kaç desemde bu sevdadan
Beni dinleme yanar ellerim
Bende bu kader varken bende bu simsiyah
Nasılda ağlamasın yüregim bulutlarla
Vedalar vedalar bitsin elvedalar
Yüzünde ellerin ellerinin izi var
Gözünde hasretin hasretinin resmi var
Bu saatten sonra ağlasam kaç yazar

Google Search : melih gürgün vedalar vedalar bitsin elvedalar,melih gürgün vedalar vedalar bitsin elvedalar şarkı sözü,melih gürgün vedalar vedalar bitsin elvedalar şarkısı dinlemek mi istiyorsun,

0 yorum: