11 Aralık 2012 Salı

0
Ceyhan Crew Seni Çok Özledim Sözleri

Ceyhan Crew Seni Çok Özledim Şarkı Sözü

Yalan değilki anlattıklarım tek çarem var son nefesimde
Ben bugünümde mutlu değilsem başkası vardır senin kalbinde
Tesellim oluyor bazı maddeler unuttuyorum bir an kendimi
Ayık kafayla söylediklerim anlatıyor hissettiklerimi

Senden kalan hatıralar var gözlerim benim hergün ağlar
Acı ve keder bana kalanlar gidişenle bittim ben yar
Nasıl kıydın sen zalim bize yaralar var garip gönlümde
Hasret kaldım o günlere seni çok özledim hadi dönsene

Olmayacak bir hayal ve hayatımda sen varsın
Sebepsiz tüm gidişler gözyaşlarım uğurlasın
Ben bugünde kaldım yani o günlerin hatrına
Demek istemezdim ama mutluluğu onunla ara

Karışma ne olur sensizlikten sonra en büyük derdim
Yüzün gülerken bensiz olmak sana yakışandı
Düşünmedin yapamazdım ben sen gibi olamadım.

0 yorum: