27 Ekim 2012 Cumartesi

0
Anıl Piyancı Kolpazilla Sözleri

Anıl Piyancı'nın yeni diss şarkısı kolpazilla şarkısının sözleri

Bi Holywood starı ve karakteri çakma
Kendini zannediyo salak herif çakal
Saçma, bana gelip çatman
Bi milyon izlenen klip g.te kara delik aççar
Paşşam, senmisin Osmanlı torunu
İzmire bak bakiyim dost varmı koduğum
Noldu bu güne kadar kendi g.tüne güvenmiyon
Diye seni dostlarmı korudu
Yerinaltına piç değil saygı gerekli
Kış demedikki tavuğuna azdın gereksiz
Irkın bile yalan kanlı nefesin
Benim rahmetli dedem has Aydın efesi
Harmandalı dede sigaradan öldü ve de
Seninse ağız artık sigaradan ömrü
Genel kültüründe hiphop kültürün gibi zayıf
Sana sorcak olsak Himalaya çöldür
Bu durumda koru şimdi kâmil mesafeni
Dissinse resmen bi cahil cesareti
Kafana dank etmiş cehaletin arabesk rapçi
Senin kendi mâzin rezaletin
Kalkıpta kolpa kime ders veriyon
Seni pota görüp Anıl s.ker her periyot
Perdeliyom sert geliyo
Bu dissi dinledikten sonra kafandaki her teli yol
Diss yap dedim bana diss yaptı
Göt aç diyim şimdi bana g.t açsın
Röportajımda senin zoruna giden ne
İstersen araştır gör aşkı
Bakıyorum deli gibi egoları tavan
Rapi çocukken oynadığı legoları sanar
Defol hadi makat benim depoları basan
Tamam kabul rapin senin gibi kekolarıda var
Fantezilerine sokayım topla kilodu
Leşini satarım beş liraya morga kilosu
Sen midi klavye diye orga diyosun
Hedefin olmak mı yeraltının kolpaçinosu
Yüzünü makyajla kapa çünkü çirkin
Kendisi Türk ama bak çünkü Çinli
Yeşil Odayı tanımıyor gücü sivri
Artık dilime doladım seni yürü zilli
Rape respect atarken insan bi sorgu yapar
Eminim bilmiyorsun Islamic Forceu
Boe Byi Azrayı, Crak babayı
Senin Türkçe Rap bilgin yok bire kadayıf
Daha niceleri Yerin altı operasyonu
Biz bunları dinlerken o
Beyaz Showu sanırım izliyodu baksana unutmuş
Kusura bakma ama fake mc durum bu
Ve buna kuruldun canımı sıktın
Atarlı videoların sanırım tırstım
Kalite kontrol zarını yırttım
Sende gördüğüm tekşey bir kadının hırsı
Diss yap dedim bana diss yaptı
G*t aç diyim şimdi bana g*t açsın
Röportajımda senin zoruna giden ne
İstersen araştır gör aşkı.




anıl piyancı,anıl piyancı kolpazilla,anıl piyancı kolpa,anıl piyancı kolpazilla sözleri,anıl piyancı kolpazilla şarkı sözü,anıl piyancı kolpazilla sözlerini oku,anıl piyancı kolpazilla lycris, beat dinle,undergrand rap şarkısı dinle,yeni full dinle,2012,2013,albüm,efecanfan,

0 yorum: