28 Temmuz 2012 Cumartesi

0
Efecan Bulunmaz Tercüman Şarkı Sözü



hayati yasin efecan yazdi kahpelerde bak hep iz birakti dostlar anlayin yasam yalandi her biri tek tek mezarimi kazdi dunya donmesin artik dursun birakip giden o zalim duysun dalinda yapragi kuruyup solsun sevdigim o kahpe mutluda olsun bulunmaz tercuman kalpteki sanciya anlatalim o zaman hepte bir caresiz nerdesin diyemem artik sana ben gidene elveda demem artik bendost dediklerim hepte bir yalanmis arkadan vuran gozlere bakanmis beni senden alan zalim kaderime her gun bir isyan donulmez geriye dondu bak kalbimin o fakir sairi caresiz duygular gitmedi cilesial canimi Allahim kurtulayim bin kederle ben nasil yasiyayim yine bir kis gunuydu sen gittin yagmurlu geceler terk ettin kaldi gitti yine duygularim beni bosver ben bana kalayim bir gemim var dumemde ise sen dert denizinde boguldum kaldim aldim omrumu omrune adadim bir mum yaktim beni aldattin ellerim ellerine bile yetismez deli gonlum vazgec bitmezbu sevdam bir roman olsa kalemde yazmaz biterdi oysa yalanci dostlara selamlar olsun yine benden bak bu rapimde harmanim bugun affet anne sardim yine bak cigaram elimde vurdu her zaman dostlar arkadan kactilar arkalarina bakmadan memnun olmadim fani dunyadan biktim artik ben yasamaktan yardan ayri kalmak nede zormus bana biraktigin o guller solmus resimlere baktim gecen her gun atan bu damarim seni bana sormus kaybolmus bak senli yillarim resimlerine bakarak ben aglarimsenli ruyalari gercek sanarim benden bukadar basla gardasim soguk bir aksam yagmur yagdi sacim elim lan gozumde yasli gidisinle yarim nefes daraldi dost dediklerim beni aldatti simdi yanimda iki kardes var eller durmaz hep isyan yazar hayat ve yasin derdime derman harman kalsamda ben yorulmam anneme her gun kaderimi sordum Allah yazmis dedi bana oglumne yaptim ki ya isyanla doldum verdigin bu yuku tasiyamaz oldum aglamam ah guzelim yemin olsun seni unutursam bu can yok olsun nefes kesilsin omrum solsun elim kirilsin dilimde sussun dj efecan bulunmaz tercüman,efecan bulunmaz tercüman,efecan bulunmaz tercüman dinle,efecan bulunmaz tercüman indir,efecan bulunmaz tercüman sözleri,efecan bulunmaz tercüman şarkı sözü,efecan bulunmaz tercüman boxca,efecan bulunmaz tercüman mp3,efecan bulunmaz tercüman indir,efecan bulunmaz tercüman fon müziği,beat,şarkısı dinle,yeni full dinle,efecanfan,

0 yorum: